Söndags tankar.

Ska snart dra iväg till jobbet för att slita lite på en Söndag.
Det känns rejält avslaget men, jag får ju tänka att det är faktiskt inte bara andra som måste jobba helger ibland.
Även om jag verkligen ogillar att göra det så är jag i allafall inte själv idag.
Därför känns det ändå helt okej!

Jag kom underfund med några saker igår. Antagligen bara något som "makes sense" för mig.
Nu när jag nästan är helt frisk så måste jag börja träna igen.
En orsak är att jag är så jävla trött på mina armar som verkligen inte passar min kropp.
Av nån anledning har jag blivit "välsignad" med "muskler" som inte är muskler eftersom jag aldrig tränat som men alltid sett ut sådär.
Har märkt att efter jag gick upp i vikt så vart även armarna lidande så det måste göras nått åt.
Tro inte nu att jag kommer göra några drastiska åtgärder och banta! Det skulle jag aldrig göra. Jag är nöjd med min kropp i övrigt.
Mer träning och följa Malins diet! Så kanske det ser lite bättre ut snart i allafall.

Nu är det ju inte så att jag ser ut som en kvinnlig atlet eller så *haha*, men för mig känns det så ibland ;)

Ni tycker säkert att det låter gammalt och töntigt, men jag lider verkligen varje gång någon ska klämma på
mina armar. Tänk om folk gick runt och klämde på era magar, lår eller vad det nu kan vara som folk mår
dåligt över. Juste.

yes yes nu ska jag göra mig i ordning för jobbet!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0