Loppis!

När älsklingen kommer hem från träningen blir det att åka till Läkar Missionen för att kolla lite på loppis.
Älskar verkligen att åka runt på olika loppis och kika vad man kan hitta.
För det mesta hittar man smått och gått som kan vara till användning, men i andra fall kan man hitta något man letat efter i flera år och som betyder något för en!

Jag vill hitta vintage kläder med romantiska inslag, eller nån gammal film som man inte sett på länge.
Får se vad jag hittar!



Mattias och Nina på Loppis igår.


Kommentarer
Postat av: Nina

hum..inte så fin den heller...men bättre än den andra iaf;) fattar inte varför jag alltid måste göra såna konstiga miner!

2010-06-29 @ 14:27:17
URL: http://ninafj.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: tack så mycket, det glädjer mig väldigt mkt :) <3



kramar<3

/kokorochan

2010-06-30 @ 12:09:46
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0