I love my boss!

Hej bloggen!

Nu är det snart dags för FREDAGSMYS med idol och grabbarna grus i soffan ;) Kan ni tro att jag faktiskt inte har sett ett enda avsnitt av IDOL ännu då jag jobbat så konstigt. Så nu är det premiär!

Denna veckan har vart hektisk med migränanfall och jobbiga dagar på jobbet. Äntligen är den slut! Måste faktisk tillägga att den skulle vart ännu her hektisk utan min underbara chef. Ständigt glad och ett leende på läpparna peppar hon en in i det sista. Hon berättar att man är duktig när man jobbar snabbt, när man verkligen behöver det. Hon är den perfekta chefen!

Alltid så piffig också med vackra kläder och skor! Näe hon är en pärla den människan! Hon vet även hur man styr upp saker och ser till att få saker gjort på fläcken det behövs. Hon väntar inte med personalens behov och bryr sig verkligen.

Vi får så mycket beröm från alla håll hur bra Restaurangen har blivit sedan hon kom för en och en halv månad sedan. Vi är alla så glada och ingen känns svårt att göra när hon är där. Gladpiller!




Kommentarer
Postat av: lovan

det ar riktigt tur du har haft dar elin! det ska du veta for sadana chefer ar sallsynta!!



btw pa tal om jobb o sa,skulle du kolla om ja o mulin kunde extraknacka dar i vinter?? jag vill jobba ihjal mig!!!

2010-10-09 @ 05:05:51
URL: http://lovisabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0