Old memories Del 1.

Var hemma hos mamma idag och tittade igenom gamla bilder från 2003 och frammåt. Gud va smal jag var. Är ganska smal nu, men gud vilken sticka jag var i 3:an på gymnasiet. Som en liten fölunge, nånting mamma brukade säga.
Det är fint att sitta och minnas. När man tittar på en bild från en viss tid så känner man den där känslan man hade då. Bilderna spelas upp i huvudet som kortfilmer från förr.

Hann tyvärr inte bifoga alla bilder jag ville ha så jag lägger upp alla bilder en annan gång.


Halloween typ 2005. Sanna Jag och Lovisa



Caroline som Modesty Blaise


Jag och PB på Hultsfred 2006!


Ful bild på mig när jag äter frukost, Osminkad



Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

fin blogg!! :) :)



kommentera gärna min!

2010-09-09 @ 08:05:21
URL: http://msvikkyy.blogg.se/
Postat av: Sofia i London

Caroline såg cool ut! =)

2010-09-14 @ 14:15:30
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0