Healing Incantation.

Gomorrn!

Borde egentligen följa Lovisas exempel och gå upp kl 7.. och kanske tvätta eller nått annat vuxen-igt! Men istället ligger jag kvar till kl 10.. som vanligt även fast jag varje morgon ställer klockan på först halv 9 och sen 9. Inte går jag upp inte. för det känns ju inte vääääärt det när man ligger där och snoosar under täcket. Men inte 17 känns det värt att gå upp kl 10 heller och knappt hinna det man ska. SKÄRPNING! Idag sa iallafall Stefan att han kunde skjuttsa mig till work :) :*

Jag önskar att jag orkade uppdatera oftare här, och jag ska försöka! Det är ju roligare att läsa en blogg som uppdateras helst flera gånger om dagen :)

Här kommer iallafall min senaste cover som också är från Tangled. Kommer att göra "när börjar livet egentligen"[Repris] på svenska också!
Den här heter "Healing Incantation". Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0