Magsjuka.

Jag hade ju sagt att jag skulle börja uppdatera varje dag, men riktigt så vart det ju inte :) Jag vill ju helst ha bilder i min inlägg eftersom jag tycker att det blir mycket roligare så, och nu är det inte riktigt lika lätt med den saken längre! USB-porten i datan fungerar numera bara på baksidan av datan och det är svårt att hitta uttaget. Men det ska fixas snart så jag orkar uppdatera med bilder mera ofta.

Men nu ligger jag och stefan hemma i magsjuka och mår fortfarande ganska dåligt. Jag fick ju inte bara magsjuka utan också hög feber igår. När jag hade som mest var febern uppe i 39.3. Kände jag mig borta eller?! Guuuud........ snacka om att vara i en annan värld.

Nu håller jag på att koka potatis och morötter som jag ska mosa ihop med lite smör när det är klart. Första fasta födan sedan i Måndags! även fast jag inte direkt känner nån hunger ska det bli gott! Kokta morötter och potatis har jag fått när jag vart magsjuk sedan jag va liten :) Så jag vet att det är det enda jag var sugen på!

När det här är över vill jag ligga i solen på en klippa med vänner och softa i värmen, med kaffe och kaka!

XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: Emeli

Krya på dig gumman! Vi får tälta och mysa sen när du mår bra och vädret tillåter :) Kram

2011-04-27 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0