Dolly läser...

Gomorron! Rise and shine!

Uhh känner mig fortfarande krasslig och slut i kroppen. Men nu tänkte jag inte gå on and on about that! För det kommer jag...

Min vän Lindah skrev i ett inläg för några dar sedan om vilka bloggar hon läser. Jag läser nog inte sådär jättemånga bloggar. Förutom de bloggar som finns i mina länkar så är det kanske 5 stycken utöver dom. Men ibland ramlar man in på bloggar när man googlar på saker och ting. Men jag brukar inte falla för nya bloggar så lätt. De flesta bloggar är rätt tråkiga enligt mig. Men nu tänkte jag lista mina favoriter som jag kommer tillbaka till dagligen!

*

Lindah - Hennes blogg läser jag för att den är ärlig och rolig. Älskar att läsa hennes åsikter om saker och ting. En skön vardagsblogg som uppdateras ofta!

Lisa - Mysbloggen på listan :) Lisa uppdaterar några gånger i veckan och skriver om allt från bakverk, mysiga té-kvällar, Auktioner och hennes egna tankar kring livet :) Jag älskar hennes design.

Sanna - Snygg modeblogg som uppdateras varje dag. Sanna lägger upp bilder på sina inköp, dagens outfit eller bara bilder för dagen. Jag gillar bloggar med bilder och det bjuds det på här.

Lovisa - Vardagsblogg av min bästa Lovisa som bor i Malmö! Hon skriver mycket om sina tankar kring framtiden, om festande och drömmar.

Natalie - Nagelkonst, mode, smink, en hockeyspelande pojkvän och 2 galna hundar :) Pretty much sums it up! Trevlig blogg med min äldsta vän som huvudperson :)

MissMagicGirl - Övernaturlig blogg som jag nämn många gånger här i bloggen, men den är värd att nämnas igen. Magic skriver om allt som har med spöken, mytologiska djur, poltergeists, mystiska platser och Aliens att göra. En blogg för atta mystik-sökare. :)

Niotillfem - Den underbaraste bloggarna av dem alla. Allt är bara perfekt. Ljuva kläder, bilder att dö för och en titt in i en värld man själv skulle vilja leva i. Titta själv :)

Foki - Mest för bildernas skull. Behöver nog inte tillägga så mycket här ;)

Ana Gina - Jag vet att många tycker att den här tjejen är dryg, men jag diggar det mesta hon gör! Speciellt hennes videobloggar och karaktären Khadidhje(eller vad hon heter). Thumbs up!

XOXO Elin



Kommentarer
Postat av: Lindah

Aww.. Älgen!! :D Va underbar du är :D Älskar dig!

2011-02-16 @ 22:27:45
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Vad söt du är som skriver så fint om mig :)

2011-02-16 @ 23:06:59
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0