Flowers with Pink ribbons.

Kännes lite tråkigt att jag inte haft tid eller lust att uppdatera på sistonne. Haft så mycket att göra med jobbet och att jag ständigt blir sjuk. Jag kommer att försöka få en tid hos doktorn imorgon så att jag kan få ett slut på det här. Känner mig som ett riktigt sjukoffer!

Det va otroligt påfrestande att jobba idag och jag borde egentligen ha stannat hemma. Men nu säger kroppen NOG.
Att ha feber så ofta som jag haft på sistonne är inte speciellt vanligt eller bra vad jag har förstått. Självklart måste man ju skrämma upp sig själv litegranna genom att GOOGLA på det också. Enligt Google är jag nog död snart.

Min fina hjälte kom iallafall hem nyss och hade verkligen inte glömt bort Valentines Day. :)



I love U darling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0