Shabby Pyssel.

Gomorgon!! :)

Som en del av er kanske vet så var jag hemma sjuk (IGEN!) i helgen med allt vad det innebär. Mest av allt tristess. Men samtidigt är man sådär trött så man inte direkt orkar ta sig an några städ eller andra projekt. Men iallafall så fick jag ett litet ryck av pyssel-lust där på lördagskvällen nångång och tog fram pyssel-lådan och satte mig i köket. Först velade jag mellan vad jag skulle göra men kom sen fram till att jag skulle klä min fula trä-kruka från IKEA med lite fint gammalt papper. Jag gjorde även en liten skylt till en burk med värmeljus. Vart ganska nöjd med båda! :)

Såhär vart dom iallafall:


Jag duttade på med en svamp med brun färg på för att få den plåtiga effekten. Rätt fint! Dock ska kanterna kläs också så småningom.


Gjorde lite samma sak här. Skylten är av kartong!


De här vart en ljusdekoration till badrummet :) Jag älskar noter!!


Mera ljus-förvarning ;) Denna ser bättre ut i verkligheten än här.


Dom flesta som vart hemma hos mig har väll sett den här på olika platser i lägenheten! I somras stod den på balkongen med massor av blommor(och senare massor av ohyra som jag inte visste hur jag skulle bli av med, ush!), och nu står den i vardsgarummet med vatten i. Vart ganska fint tycker jag! Vart in spirerad av baljorna med ljus och blommor i som står inne på "Krinolin".

Jag har köpt en del nya saker också men de kommer i nästa inlägg :)

XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va duktig du e på att pyssla :) önskar att jag hade den orken haha. Jätte fina saker, just love shabby.

2011-02-15 @ 14:05:29
URL: http://deliciousink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0