skepp 'o Hoj!

Gårdagen va riktigt najs! Vi började förfesta hemma hos Boman och lekte ett jätteroligt drickspel som gick ut på att man skulle skulle i tur och ordning räkna till 15 och den som fick 15 måste hitta på en regel. typ på nr 3 så ska man istället för att säga 3 ställa sig upp och jucka 3 ggr haha! och så vidare och så vidare. Sen får man inte påminna varandra om reglerna vilket alla glömde bort och fick dricka mer. Det vart riktigt svårt när mer än hälften av alla siffror vart upptagna med regler istället. Tillslut stod vi där allihopa och juckade, ropade michael jackson skrik, heilade och skrek "vad ska jag böra med min fucking skjorta" och såg bredaxlade ut. ;)
alla måste prova!!

Sedan åkte vi hem till Pepe och firade in det nya året med en maskeradfest!
Jag va en Sailorgirl... dock var det filmtema och jag hade inte tid att fixa som till Sailormoon som det var tänkt.
Men en kille kom på att jag såg ut som den dansande Sailortjejen i Karl-Bertil jonssons jul! ha! :)
Det hela var mycket trevligt. :)


Me! Sailorgirl från Karl-bertil jonssons Julafton






Gangstah Boi brang


Bästa bilden på grabbsen!


"krabban" ..... men vad gör Backman?! Dedikerad till Magnus från hans Bois


Spex!


Emali-chan och jag på 12-slaget


Peter som Reno (FF7)


Fredrica hade utan tvekan den snyggaste kostymen som Edward Scissorhands.


Sjukt likt!


Broder min kom


Och bästa Nina. :)

Gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0