Work it girl!

Japp nu är jag i allafall igång! Var på Yoga och gym i Onsdags och nu körde jag hårt på Crossfit idag.
Som tur var fanns Marie där att peppa mig när jag inte orkade :D
Förhoppningsvis slipper jag sådan där HEEEMSK träningsvärk som jag fick sist jag hårdkörde utan att ha tränat på ett bra tag. Min gångstil liknade en pingvins och när jag skulle gå i trappor var jag tvungen att klammra mig fast i räcket och försöka att böja så lite som möjligt på knäna! Snyggve som kommer ! :)

Men det som gör allt värt i slutändan är känslan när man går hem efter ett träningspass. Träning ger ju samma effekt som att vara hög eftersom kroppen löser ut en massa endorfiner.

beat that!! :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

nej va roligt att du kikade in,har du en blogg de visste jag inte ! :D

absolut vi lär ses någon dag ! KRAM!

2011-01-04 @ 09:26:02
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: mathilda

täbnkte också börja med yoga är de kul ?=)

2011-01-04 @ 10:46:03
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0