Malmö idag.

Av nån anledning sitter jag och lyssnar på DESSIE'S debut-singel på youtube. Den är ju inte direkt bra och Dessies engelska är nått av det grövsta.  Men själva låten är ju iallafall bättre än kissies!



Nu drar jag strax till Malmö för att träffa Malin och Lovisa. Det vankas inflyttningsfest då! Måste bulla upp mig ordentligt på tåget så jag inte dör av tåg-tristess. Det värsta som kan hända när jag åker tåg långt, är att man totalt glömmer bort att ta med allt vad tidningar och musik heter. Tyvärr har jag ingen musik nu eftersom hörlurarna är borta till mobilen. Men tidningar och korsord har jag! Börjar bli en hejjare på korsorden!

Nu måste jag göra mig klar. Har precis råkat äta en macka som smakade mögel inåt mitten. INTE OKEJ!! haha

XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: annso

Hej gumman! nu har jag öppnat min blogg igen. användarnamn: annso, och löenord: annso01. kram

2011-07-07 @ 19:14:36
URL: http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Des Chiens Comme Nous

Uppdatera bloggen!!!! :P

2011-09-04 @ 18:58:10
URL: http://chiens.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Hej! Jag jobbar med rösten hela tiden. Maila mig gärna för du är jätteduktig!

2011-11-29 @ 01:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0