Fågelburar och Påskägg.

Gomorgon på en Tisdag!

Jag borde egentligen ha gjort det här inlägget i söndags men jag hade andra saker för mig då. Men som sagt, bloggen blir uppdaterad när jag har tid. Känns som om tiden krymper nuförtiden!

Anyway, I Lördags var jag ju på Påskpyssel hemma hos bästa Nina tillsammans med Malin och Maria. Det va så mysigt! Vi bildade en pysselklubb där och då haha ;) Vi hade köpt frigolit-ägg och lite smått och gott att dekorera dom med, typ fjädrar och knappar.


Ninas "SHABBY-ägg" ;)


Malin och Maria


Malin gjorde söta pärlplattor xD




Min fågelbur vart klar. Najtråd är INGEN barnlek! Mina händer har skärsår överallt. Men rätt fin vart den.






Malin är stolt ägare

Bilder från Möhippan kommer i ett separat inlägg :)

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0