Finally ♥

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag igen och det händer massor i helgen att se fram emot. På lördag ska jag och Stefan på Bröllop då Sandra ska gifta sig :) Och jag får den äran att sjunga "Right here waiting for you" original av Richard Marx. Jag tror att jag fixar det ganska bra men jag vill väl ha den obligatoriska fusklappen :) Måste kolla vad jag ska ha på mig osv! Det har jag knappt hunnit fundera på. Känns inte som om jag har nått vidare fint att ta på mig. Skulle ha behövt shoppa inför det här. Men när pengarna kniper så kan man inte göra så mycket :)

Och på Söndag är det storloppis på ABB arena och jag ska stå! Måste rensa klart och fixa växelpengar tills dess.

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0