Känn en doft av sköljmedel.

Godag!

Det vart ett inlägg idag också :) Min dåliga uppdatering har berott på total orkeslöshet och brist på saker att skriva om. Eller det är egentligen inte sant, men jag har inte haft bilder att lägga upp och det är nått jag gärna har. Tycker att det känns roligare med bilder till händelserna i inlägget.

Igår va Lindah här en sväng och sjung med mig mellan tvättningarna i källaren. FY-FARAO va tvätt vi hade! Ska inte sticka under stol med att vi inte tvättat på lääääääänge. Man kan inte se hur stor högen var tyvärr :) den va jäkligt stor!



Sen hände det som bara gjorde saken ännu mer ironisk. Första gången jag sprang mer och skulle kolla tvätten så kände jag att det luktade starkt av sköljmedel redan innan jag kommit i närheten av dörren till tvättstugan. Va bra tänkte jag!(gillar doften) Tänkte att det kan ju aldrig va fel. Eh johdåe det kan det. När jag öppnar dörren möts jag av något som ser ut som en stor kissfläck över hela golvet. Min första tanke va att det läckte nått ur maskinen men sedan såg jag att sköljmedelbehållaren låg och badade mitt i allt. Då fattade jag vad det var. Den hade antagligen vibrerat ner på golvet från tvättmaskinen och locket var inte på. smart av mig! det va ÖVERALLT. Japp, gilla läget och moppa! Jag kunde inte låta bli att le lite år eländet medans jag gick lös med moppen över det hala och stinkande golvet!

Och sen klippte jag mig igår!





XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: ma

fin du vart i håret (:

ja men bilder är roligt att kolla på osv :)

2011-03-10 @ 20:08:50
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: Lisa

sööt!

2011-03-10 @ 20:48:43
URL: http://dearmcfadden.blogspot.com
Postat av: Angelica

Men guuuuud vilken skillad på ditt hår nu..

Såå mycket tjockare och snyggt som tusan blev det!!



Ja,läkarna är så snåla med att ge ut medicin!

2011-03-11 @ 11:04:55
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0