Mögel.

Åhhh..... En NEJ-dag idag.

Jag känner mig som en riktig sur-kärring faktiskt. Fattas bara en käpp att hytta lite med!

Folk är seriöst helt efterblivna ibland. Speciellt tjejerna på lagret enligt mig. En tjej kom fram till mig idag när jag höll på att fylla på Godismaskinerna. Såhär var det typ:

"Jag vill köpa halstabletter" (ganska störig ton).
"Okej men du får vänta tills jag har fyllt på. Så är reglerna nu." säger jag.
"Jaha, ja jag får väll komma tillbaka sen då" (ännu störigare ton, ungjävel)

Sen kommer hon tillbaka när jag är klar, men då ramlar pengarna bara igenom tydligen och hon börjar beklaga sig till mig, och jag förklarar att jag inte är ansvarig att laga eller falanmäla maskinerna, dom själva är det.

"Jaha men varför fylla på en maskin som inte funkar (skrattar lite störigt), det verkar ju onödigt"
"Ja men jag kan inte göra nått, har jag sagt"
"Du får ju se till att fixa det där" Sen går hon.

Totalt jävla efterbliven och ouppfostrad.
Tur att jag ska jobba med Jenny ikväll så att vi kan sitta och snacka skiten!

Jävla %¤%"#¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0