Nu susar vi in i dimman.

Hej på er!

Jag har så fruktansvärt svårt att komma upp ur sängen när jag borde på morgonen. Jag gick och la mig kl 11 och ställde klockan på 8.00. Sedan ett till alarm på 8.30 och ett på 9.00 bara för säkerhets skull. När tror ni jag gick upp. Inte 17 var det kl 8 iallafall. Några minuter över 9 masade jag mig upp. Känns så himla tråkigt att jag inte kan komma upp tidigare och njuta av morgonen lite mer. Jag älskar ju känslan av att vara upp tidigt. Det är mysigt! Men det är inte om jag inte behöver som jag gör det. Men imorgon ska jag fan gå upp kl 8 och dricka kaffe! Sådär mysigt som det ser ut i mitt huvud.

Imorgon ska jag göra nått som jag inte gjort på länge. Jag ska förfesta och gå ut på KROGEN. get that?! Jag har inte haft ork eller lust att kroga på typ hur länge som helst. Sådär som förr i tiden! Förfest i Lovvans källare och sen raka vägen till Pluto ;) Miss those times. Men nu är det nya tider!

Jag bestämde mig för att ta lite kort på gamla kort så att säga ;) Back in the days...


Girig Lovisa ;)


Jag och Putte! snygg bild då!


omg.... vilken frilla jag hade^^


Vi tjejer i Lovisas källare. :) :) :) Synd att vi inte är sådär nära längre :)


Jättegammal bild på Malin och Lovisa! :) Tror vi låg ute på Johannisberg och lyssnade på musik och drack. Hela gänget typ :)


Powermeet 2004 eller kanske 2005?


Det här är nog den "fullaste" bilden jag har på mig själv. Hulstfred 2005 I believe ;) woop! skrattatack!

Mer kommer!
XOXO Elin



Kommentarer
Postat av: lovisa

ELIIIN gu vilka härliga bilder <3 precis vad jag behövde idag!! jag längtar tills jag får min egen lägenhet så ja kan bjuda hem er tjejer igen! Tänk så kul det hade vart om alla kunde komma till malmö samtidigt! kraam

2011-03-18 @ 21:41:14
URL: http://lovisabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0