Världens underbaraste lilla Glenn.

Goodmorning guys!



klockan är nu halv ett och jag väntar på Pizzaexpressen som kommer hit med min kycklingsallad med extra allt.
Jag fick min utekväll tillslut som jag längtat efter men som jag inte fått eftersom jag vart så jäkla trött efter jobbveckan på sistonne. Det vart riktigt lyckat också! Vi började hemma hos Jenny och Alex och spelade "15"(mitt favorit drickspel!!) och härjade på lite allmännt! Hoppas inte deras extremt ljudkänsliga granne ringde till securitas igen så att dom får böter.
Sen vart det Pluto och Å, och därefter hamnade jag och Malin på efterfest hemma hos en Fredrik med vänner! Det va riktigt mys och jag vart kär.

Han heter glenn. han är en fransk bulldog. Han stal mitt hjärta och bet mig hårt i handen ;)



Jag vart utnämnd till Glenns officiella hunvakt och uppfostrare! Jag vart ganska duktig på att säga "NEEEEEJ" med väldigt sträng och farlig röst när Glenn bet för hårt i handen eller försökte sno blomman i mitt hår hela tiden. Tyckte jag iallafall. Fredrik tyckte att jag lät mesig ;D Men den lilla rackarn fick lite respekt för mig efter ett tag!
Åhhh mitt hjärta smälte verkligen igårkväll.

Haha en sak till! Jag stannade vid min favorit korvkiosk vid Sigmatorget och köpte 2 korvar igår och då såg malin ett kort på kylskåpet med en bild på Korvkiosken. Hon sa till korvgubben att jag har Sveriges kändaste blogg och att jag ville göra reklam för dom xD Så jag fick ta kort på kortet och sen gick vi xD Det va skumt. Men fin är den, Korvkiosken!



XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte, inte, INTE, äta på Pizza Expressen :P

2011-03-22 @ 05:07:13
Postat av: Lovisa

Jag vill ha Glenn!!!!!! =D eller en såndär Frank från men in black!!! =) hahahaha jag hoppas du vet att ja kommer till påsk o då kan vi köpa mer korv!! =) Muhahhahahahahahhahahaha



du e BÄST elin!<3

2011-04-07 @ 18:43:43
URL: http://lovisabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0