Webcam!

Hello pals!

Jag hittade min gamla webcamera äntligen! Nu kan jag ta bilder på mig själv mycket lättare och bilderna finns redan i datan. Den är ju inte superbra(haha) men den duger! Nog är det minst 10 år gammal.

Det händer mycket runt mig just nu. Bröllop på Lördag då jag också ska sjunga. På Söndag ska jag och bästa Nina sölja grejjer på ABB arena loppis och jag måste rensa innan! Har ännu inte ens hunnit rensa nånting. Men jag ska ta hem bananlådor från jobbet och packa ner ALLT som jag inte använder och som jag aldrig mer vill se. X)

Eftersom jag inte har kunnat bestämma mig för vilken stil jag ville ha hemma hos oss så har jag shoppat ganska mycket saker som jag bara vill göra mig av med nu när jag har en och samma stil i alla rum.

Haha gud vilket liv det vart över lite godis idag på jobbet. Vi fyller ju på de 4 godismaskinerna som finns runtom i huset nu, FYLLER PÅ, inte lagar. Det är det nån annan ska har koll på. Men det fattar inte kontorspersonalen eller lagerpersonalen. Idag ringde en tant och var mycket upprörd över att hon minsann stoppat i alla sina pengar och allt godis fasntade. Vi försökte lugnt och extremt trevligt förklara för henne att vi inte har skyldighet att göra nått. Hon var så förbannat envis och sur att det slutade med att hon fick komma till restaurangen och välja godis i godisrummet som ersättning. Pappskalle xD Så jävla pinsam kärring. Jag skulle skämmas LIVET ur mig om det där var min mamma. Fattar inte hur vuxna människor kan hålla på sådär.

Ja nu vet ni det. xD Nu ska jag dricka kaffe och kolla på DET OKÄNDA. *skräms*

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0