Cashe!

Gokväll!

Nu borde jag egentligen ligga i sängen och läsa en bok innan sömnen kommer, men istället sitter jag här och spånar.
Helgen har varit super! I fredags lullade jag och Malin runt på stan, malin full som en kastrull och jag va väll inte långt efter xD ölen tar när man inte ätit så bra! Vissa delar av kvällen kan liknas vid katastrof, men jag tänker inte nämna vad! Men smått galet, yes!

Lördagen var fylld av Geocashing och Lindahs födelsedagsfest!! Det va verkligen jättemysigt och kul att grilla och spela minikubb! Jag hade lyssnat på Lindahs önskan om inredning med tema varma indiska färger och köpte en ljuslykta och 2 stycken gardinsmycken i rött från indiska :) Indiska you never let me down!
Som sagt, supermysig kväll!! Kvällen tog en spännande vändning när jag va på väg hem. Jag ringde till Nina och frågade om vi skulle ut och nattcasha(ja jag är smått beroende), så jag slängde av mig alla grejjer jag hade haft med mig på festen och vinglade hem till Nina på min gula cykel.

Kom hem typ kl 3 och ringde Aaron :) Det va verkligen superkul att prata lite med honom igen! Vi förstår varandra så bra och har alltid samma åsikter om allt. Jag tror jag fick honom lite hooked på geocashing när jag berättade för honom om det på fylleknacklig engelska haha!

Älskling har jobbat hela veckan och hela helgen :(((( Får ta igen det imorgon med Big bang theory och mys med hämtmat eller nått :) nån mer som älskar big bang theory?

Bilder från Lindahs födelsedagsfest kommer imorgon!


Ninas egensydda "travelbug"

XOXO Elin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill se bilder jue :D

2011-05-16 @ 18:55:17
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0