I can see the light.

Sebastian frågade mig om jag ville göra en duet på "Nu när jag ser dig" eller "I can see the light" som den heter på engelska, från Tangled. Så jag spelade in mina delar lite fort och skickade till honom som fixade ihop allt med video eftersom jag själv inte har nått videoprogram för tillfället. WMM totalvägrar att samarbeta så. Jag känner en viss frustration över att inte kunna göra egna videos när jag vill!
Först ut när jag fått Sony är min och Lindah's låt som vi spelade in för ett tag sen, som kommer att dyka upp här inom kort. :) Ska kika runt om nån har lust att sätta ihop den åt oss! Har ännu inte lyckats ^^

Imorgon är det dags för audition för Musikal linjen. Jag är nervös. Men nu har jag iallafall lyckats hitta noter till de två låtarna jag tänkte köra. Tur det!! Vill inte köra accapella när alla andra kör med piano. Det jag är mest nervös över är att gestalta dikten som jag fått. Jag är inte riktigt säker på vad gestalta betyder om jag ska vara ärlig! Men jag har ett visst hum om vad jag ska göra. Hoppas det inte bara är jag som är osäker!

Måste träna lite nu innan jag ska till jobbet.
Här kommer iallafall låten som jag och Sebastian spelade in :)



XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Lindah

När kommer våran låt :(

2011-05-10 @ 23:45:40
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/
Postat av: Briggan

Sorry att jag trackar dig med kommentarer men underbart att lyssna på din röst :p Så grym!

2011-06-22 @ 21:45:54
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0