NU!

Nu måste halsen bli bra! Jag är så sugen på att spela in "On my way" med Phil Collins för en sångtävling på youtube. 30:e Maj är sista dagen så nu måste jag fixa det på Söndag för att hinna.
Ska även hinna med att spela in min röst till Alice i "Alice i underlandet". Fast det är inte riktigt den alice jag ska spela om jag säger så. Tjejen(Alma) som gör dubben jag ska spela in till, gör såkallade Crossovers. Hon blandar in olika disneykaraktärer från olika filmer och sätter ihop dom i samma film och får det all se ut som om de är en och samma film. Låter kanske knepigt, men kolla in det här bara!



Det är scener ifrån Pocahontas men har några figurer som är inklippta från andra filmer. Även manuset är skrivet av Alma och rösterna är lånade från duktiga personer på youtube. NU ska jag dubba Alice! Men i filmen spelar hon nån helt annan... ni får se!

Mycket händer just nu! Min vän Cicci kommer hem till mig över nästa helg för lite jobb. Vad får ni veta senare! Det ska iallafall bli superkul! På Lördagen går vi antagligen ut och träffar mina brudar för lite lördags häng på nån krog. Blir perffa det!

XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0